Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2013 22:21 - Честита Нова година на всички в блог.бг
Автор: saadi Категория: Новини   
Прочетен: 3922 Коментари: 10 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не съм ви писал , приятели , от много време , но вината за това е на простите гърци . Преди три месеца и половина ми се развали безплатният китайски рутер от най-ниско качество , който ми беше щедро осигурен от интернет-доставчика ми (wind.gr) . На вторият ден се обадих в Триполи (област Аркадия) и след като ми заминаха 20 евро по телефона , най-накрая вместо скапана музика , чух приятния глас на някаква гръцка безделничка , която ми съобщи да имам търпение , защото съвсем скоро ще бъда свързан с някой , който има поне бегла представа от компютри и интернет . След още 15-20 евро отишли в небитието , завързах непринуден разговор с теника на фирмата . Разговорът беше това :
Техникът : - От Триполи ли се обаждате ?
Аз : - Не
.
Техникът : - От област Аркадия ли се обаждате ?
Аз : - Не .
Техникът : - Че откъде тогава се обаждате ?!
Аз : - От Спарта и предварително ще ви дам информацията , че това е в област Лакония .
Техникът :- Спарта е на 50 км .
Аз : - Известно ми е . Има табела за Триполи в края на града , на която го пише .
Техникът : - Можем да пратим човек да отстрани проблема до седмица .
Аз : - Ще се опитам да издържа дотогава . Гледайте да пратите човека си с нов рутер в ръка .
Един месец и половина по-късно пристигна някакъв рошав нехранимайко , пипа се по топките около две минути и накрая ми рече :
- Проблемът е в рутера .
- Спомням си , че това ви го казах още в началото .
- Е да ама аз не нося в момента друг рутер . До три работни дни ще пратим човек с нов рутер .
- Жалко . Малко ви оставаше да спечелите състезанието за  най-бърза фирма в Гърция .
Техникът ми взе 20 евро за преглед и консултация , попипа се още две минути по топките и си замина .
След като изминаха още два месеца , отидох в магазина , в който си плащам интернета и им казах да се обадят в полицията и да им кажат да се оглеждат по пътя Спарта - Триполи за труп на техник с рутер в ръка .
Продавачът се оказа наследник на древногръцки мислители и след по-малко от десет минути успя да схване иронията ми и се изчерви . Влезе в склада и след кратка борба с някакви кашони успя да намери стар рутер , който за мое щастие и за нещастие на блоговите поети - работеше .
Така отново съм тук . Но не бива да се отчайвате , защото мисля ,че този блог вече изживя времето си и смятам да се върна към оригиналния си профил . Малко ми е тъжно да изоставя saadi , но така се случва понякога в живота ...
Пожелавам на всички , през Новата година , да са най-вече живи , защото всичко останало все някак се оправя .
Весело посрещане на 2014-та година !





Тагове:   нова,   Честита,   година,


Гласувай:
17



1. анонимен - Много си готин, но кой ти е оригин...
31.12.2013 22:48
Много си готин, но кой ти е оригиналния ник?
цитирай
2. saadi - Оригиналният ми ник е sartorium , но е празен от дълго време ,
31.12.2013 23:05
понеже няколко пъти ме триха модераторите , веднъж админа и веднъж аз сам се изтрих , защото блогърката nikita6864 ми писа , че ме желае .
цитирай
3. анонимен - Това не е повод да се изтриеш. Мис...
31.12.2013 23:14
Това не е повод да се изтриеш. Мислех, че си по-смел.

Тоя ник го помня от 2010 година.
цитирай
4. christof - Ха добре дошъл и ЧНГ! Живот, здраве, ...
01.01.2014 01:36
Ха добре дошъл и ЧНГ! Живот, здраве, любоф и каквото хубаво ти дойде на ум! А, също така и по-малко проблеми с гръцки разбирачи на рутери. :)
цитирай
5. vishnichka - Чъ Нъ Гъ!:)))
01.01.2014 09:17
Жив и здрав, и всички около теб!:)
Да не ти се разваля рутера! Нали знаеш лафа : Не може хем туй в онуй, хем душата в рая. Така е с китайските подаръци...
Да не ти спират нета, да не ти трият коментарите и т.н....
:)
цитирай
6. elinora - ЧНГ
01.01.2014 12:31
и за МНГ! :))
цитирай
7. f873 - Готино
03.01.2014 23:38
Е, не случайно бъкат с курви -> завои.
:))))
Успешна 2014-та.
цитирай
8. tera - Дедо Турбо4 е дарил 1 млн псувни за велики дела, както знаеш
11.01.2014 01:37
Амин
цитирай
9. nikita6864 - .
11.01.2014 23:40
Внимавай в картинката, момченце, на път съм да те добавя в любими блогове!
цитирай
10. injir - Честита Баба Марта!
09.03.2014 18:51
Честита Баба Марта!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saadi
Категория: Изкуство
Прочетен: 190503
Постинги: 48
Коментари: 619
Гласове: 853
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930