Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2012 20:44 - А вие какво мислите за личното съобщение на г-н Апостолов до блогъра borjanmljakov ?
Автор: saadi Категория: Забавление   
Прочетен: 4460 Коментари: 11 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
0
0
0

Баш на лайнарче като теб ще седна да давам обяснения, да ти еба майката, ама у смрадливия гъз, за да не изкенза дъртата уруспия друго такова тъпо лайно като теб. Намери сам обяснение бе, идиот гнусен!

Изпратено: 18:10 От: apostapostoloff

                                                         "Апостол Апостолов ни предлага един пробив в духовната и интелектуална гравитация. Това е едно излитане в трансцендентното, чрез което човек преоткрива себе си." image

Професор Иван Славов


          "Апостол Апостолов е астролог от световна класа и се ползва навсякъде с огромен авторитет."   image

Симеон Сакс-Кобургготски


       "Всичко, което Апостол Апостолов предсказа още през 1990 година, се сбъдна ..."

image

Желю Желев


   "Хасен , щрафен , бещрафен и ферщрафен ..."

image

Адолф Хитлер

   "Всичко, което Апостол е написал, е изключително увлекателно и достъпно."

image

полковник Муамар Кадафи

   
   "Изумена съм"

image

Хармаяни


"Пишете ми на лични съобщения . Гарантирам дискретност ."

image

Гинка





Тагове:   лично,   съобщение,


Гласувай:
13



1. ketcalcoatl - Мисля,
10.03.2012 21:17
че Апостол Апостолов е достатъчно известно име в астрологията.
Само в Европа има продадени десетки хиляди книги за стотици хиляди евра и за всяка известна личност е превилегия да се докопа за прогностичен хороскоп при него.
Келеши като влаголюб/ мляков просто си го търсят и предизвикват подобно отношение.
цитирай
2. анонимен - Според мен апостол е по-прост дори ...
10.03.2012 21:22
Според мен апостол е по-прост дори от малоумната дебилка джойса недоебаната разпоретина.
цитирай
3. graucho - тия ги разправяй на старата ми шапка
10.03.2012 21:30
ketcalcoatl написа:
че Апостол Апостолов е достатъчно известно име в астрологията.
Само в Европа има продадени десетки хиляди книги за стотици хиляди евра и за всяка известна личност е превилегия да се докопа за прогностичен хороскоп при него.
Келеши като влаголюб/ мляков просто си го търсят и предизвикват подобно отношение.

И при мен тлъстия педал, издекламира някакъв идиотски коментар и има късмет, че още не съм му разбил зъбките. Аз разбира се му предложих да се срещнем и да разберем , кой какъв е, но той изчезна, сигурно в друга астрална система.
цитирай
4. анонимен - graucho,
10.03.2012 21:53
ако срещнеш апостола ще спиш шест месеца в гипсово корито, а зъбите ти ще станат керамика. Знайш ква пишка има? Цел боздуган.
цитирай
5. saadi - Не знам за Апостол , ама ако продължавате така да не ми гласувате
10.03.2012 22:02
никога няма да изпреваря блогъра цефулестевен по гласове . Стегнете се малко .
цитирай
6. анонимен - saadi,
10.03.2012 22:30
цефуля нивгаш нема да го минеш. Неговия е по-голям и от апостоловия. Затова едновременно му се натискат джойса и полигора.
цитирай
7. graucho - леле, анонимен,
10.03.2012 22:36
уплаши ме. По принцип не обръщам внимание на анонимни и сега не съм сигурен, че има смисъл да го правя, но да ти кажа, че рядко изпитвам смесица между съжаление и смях, това предизвикваш ти.
цитирай
8. анонимен - Апостол е връх! И е на страната на ЦРУ /вЕрвайте ми/.
11.03.2012 10:23
Щото си затвори устата и не каза на Саддам, че ще има неприятности свързани с въжета. За наш Апостол мога да кажа три неща, но ще го накарам сам да си каже.
Апостол Апостолов on 30/06/2010 at 16:53
Аз не съм пенсионер, а бизнесмен и мога да те купя целия с парцалите. Само за да миеш кенефите в къщите ми.
Къде си тръгнал ти да делиш мегдан с Апостол Апостолов бе, мочко? Не мисли за Апостол Апостолов- той е много преуспял, прочут и богат човек! Мисли за себе си, защото ти си само една АНОНИМНА ОТРЕПКА ОТ ЦИГАНСКАТА МАХАЛА НА ЕВРОПА!
И не говори за книги и книгоиздаване, маймуно неграмотна, защото си нямаш и понятие от тези неща! Щеше да бъдеш смешен, ако не беше толкова жалък. Пършивец!
Коментар на Апостол Апостолов в http://sulla.bg/2010/06/25/1459.html
41. apostapostoloff - кatana говньо!
Не се опитвай да делиш мегдан с мен и дори да ми даваш наствления, защото ще те еба у левата ръня и у пършивата миризлива кандилница!
Ти си никой и нищо, ти си една анонимна нула от циганската махала на Европа и ще се държиш подобаващо. Защото в противен случай ще ти разпоря гъза.
Не мисли ти за мен- аз съм един много преуспял човек- прочут, богат, влиятелен. Мисли за себе си, пършивецо, защото, както вече отбелязах, ти си едно НИЩО. А това си е една огромна трагедия за теб!!!
22.12.2010
http://cindy.blog.bg/zabavlenie/2010/12/21/zashto-piska-piskova.654581#last_comment
А тук пише кой е той http://dreal.net/wiki/index.php/%D0%90%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB_%D0%90%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2
цитирай
9. froid - Затъжих се за леля Гинче! :-))
15.03.2012 14:10
Затъжих се за леля Гинче! :-))
цитирай
10. анонимен - Мляков е богат, но не колкото Апостолов
16.03.2012 03:12
Поради това трябва да си мери приказките (Мляков)!
цитирай
11. анонимен - Маменцето ти е
27.03.2012 18:24
ебал Апостол, боклук гаден!
цитирай
12. balkanec - Айде пусни първо и предисторията
06.04.2012 22:42
щом си се хванал с клюкарство за лични съобщения.
Да видим по какъв повод го е поздравил така.
Не разбирам това клюкарство в блога... толкова ли си нямате други интереси?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saadi
Категория: Изкуство
Прочетен: 190046
Постинги: 48
Коментари: 619
Гласове: 853
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930